Kerana 1/25

Assalamualaikum :)


Saat ini saya cuba untuk mencari kekeruhan.
Kekeruhan yang melanda sangkar hati saya.
Sebuah persinggahan yang sangat perit untuk dilalui.
Seperti biasa. Ada sayu yang menyapa.
Tak semua memahami. Hanya hati ini yang merasai.
 Dan itulah yang dinamakan insan.

Disini saya bebas berbicara.
Untuk meluah rasa.
Untuk mencari ketenangan diri.
Terlalu banyak hal yang saya fikirkan.
Untuk saya bangun dan cari kekuatan.

Menghampiri asar tadi. Hati saya benar benar lega.
Setelah penat bersendirian. Merendahkan hati pada Allah.
Saya mengadu dengan rasa yang sarat dengan rindu.
Sungguh saya bercerita akan kesedihan.
Tentang dunia yang menyakiti. Yang sering menggaris luka.
Tentang hati yang melalaikan. Yang sering mengukir dosa.
 Ya Allah.
Teruslah bersama saya. Dalam melapangkan fikiran.

------------------------------------------------------------------------------------
Hari ini.
Saya sedih sebab diri saya.
Saya terluka kerana hati saya.
Saya menangis untuk kebodohan saya.
Moga Allah beri jalan pada saya.
Membaiki diri disaat lemah tak berdaya.
Mohon doanya terus.
:)
------------------------------------------------------------------------------------

Maaf bila saya sering menangis depan awak.
Malu.


0 comments:

Post a Comment