Buat si cantikkkk! (:


Ada budak tu suka giler dengan mamat nie. (:

Nah!
Ni untuk awak.
Malu nak bagi depan depan.
Macam nak mengorat pula.
(:

Kau ada dikala ku suka
Dikala ku duka
setiap tangisan dan juga ketawa
Kau ada dikala ku perlu
setia menemaniku
Pegang erat tanganku bila aku jatuh

Kau lah yang selalu
Selalu menemaniku
Mendengar kisah pahit manis
Hidup ku

Kau lah yang di situ
Setia menunggu ku
Kau lah yang satu
Menjadi sahabatku

Ku tahu ku kan selalu ada
Pada dirimu
Dan ku harap kau juga rasa begitu



#Najwa Latif#
Saya tau awak tak suka lagu mengada macam ni.
Sebab awak kan suka lagu rock kotemporari ranggi bagai.
Hehehe
Terima kasih Asmaaa
Awak tak pernah bosan temankan.
Sweetnya.
Yanty jugakkk.
Sayang banyakk banyakkk.


(:

Tapi saya tak nak balik sana. 
Bukan sebab tak nak jumpa awak. 
Sebab saya sedih bila kat sana. 
Okey abaikan.
Nanti saya cari lagu jiwang lagi untuk awak dengan yanty yea.
Hehehe (:



:)

0 comments:

Post a Comment