Sahabat temankan saya :)

Assalamualaikum :)



Sahabat.
Maaf bila saya tiada disisi awak saat awak mencari dan perlukan saya.
Cuma saya mahu awak tahu.
Kalau awak perlukan saya sebagai tempat sandaran melepaskan lelah.
InshaaAllah.
Semangat dan doa saya akan tetap menemani.
Dan bila masanya awak sudah bersedia berdiri tanpa saya.
Saya akan pergi untuk mencari ketenangan buat saya sendiri.

Saya nak sangat berlari jauh jauh sampai saya penat dan tak larat.
Lepas tu berehat atas padang rumput tengok langit sambil baring.
Awak!
Nak temankan saya tak?

:)
Laman ini selalu memujuk hati saya saat tiada siapa yang datang.
Saya suka menjenguk laman ini saat hati perlukan pujukan.
Saya menulis bukan untuk siapa siapa.
Tapi untuk diri sendiri tika hati perlukan teman.

Tabahlah duhai hati.
Semoga Allah kian mencintai.

0 comments:

Post a Comment