Terima kasih sahabat :)

Assalamualaikum :)


Seakan cuma sepintas lalu.
Semester sudah tiba di penghujung.
Terasa kian sunyi.
Terasa hilang sendirian.
Yeah!! 
Lagi dua paper akan terakhir.
Then princess are free.

Saya ada satu cerita.
Ini kisah benar yang berlaku.
Buat hati saya tertarik dan terpaku.

Bila saya mencintai awak kerana Allah yang mulia.
Takkan saya biarkan awak sendirian di sepanjang perjalanan ini.
Dalam diam.
Dikau menjadi pembakar semangatku.
Tanpa sedar.
Dikau menguatkan benteng jiwaku dengan kata kata nasihat.
Alhamdulilah.
Terima kasih cinta hatiku.
Sungguh.
Dikau berjiwa besar dengan kerendahan diri dan hati.

Tutur kata mereka penuh hemah.
Perilaku mereka sentiasa menyenangkan.
Wajah meraka tenang selalu.
Bicara mereka berhikmah sepanjang masa.
Saya hanya bersahabat dengan mereka beberapa tahun yang lepas.
Perkenalan kami cukup unik.
Tapi. 
Saya memang sukakan mereka.
Bukan sekadar suka. Bahkan terlalu sayang.
Mungkin juga saya cintakan mereka.
Kerana pertemuan pertama kami sentiasa terpahat dihati.
Kerana mereka sangat istimewa buat saya.
Biasa.
Mereka memang sangat biasa.
Tapi mereka juga cukup luar biasa.
Dan.
Saya ingin selalu dengan mereka.

Seringkali saya tersasar.
Kerap kali juga saya hampir tersungkur.
Malah selalu juga terjatuh.
Namun.
Belum sempat saya terus rebah.
Kasih mereka terlebih dahulu memeluk erat.
Membawa saya erat dalam dakapan mereka.
Terima kasih buat mereka.

So many memories.
So many stupid fights.
So many inside jokes and the craziest nights.
Everything crazy that i do always seems to happend when i'm with your.
:)



0 comments:

Post a Comment